luni

Încui eu ușa.!

Am venit în vizită. Nu mi-am mai vizitat sufletul de vreo două luni și nu mă mai simt ca acasă când aud „Cred, Sper și Simt..”

Știi.. e tare dureros să nu mai ai un loc care să fie numai al tău. Căutăm mereu alinare în brațele altcuiva, când, de fapt, alinarea o poți găsi doar în tine și în forțele tale proprii. Probabil ăsta e motivul pentru care aici nu mai e acasă pentru mine. Am învățat să îmi găsesc puterea dincolo de cuvinte, iar asta nu e o calitate neapărat.

Astăzi, când mă uit în oglindă regăsesc pe chipul meu urmele lăsate de voi toți și.. până și cicatricile rănilor adânci și dureroase sunt frumoase.

Și știi de ce..?!

Pentru că eu știu să îmi descopăr neputințele și părțile frumoase din mine având aceeași atitudine. 



E ultima dată când voi scrie aici pentru că nu mai am nimic în comun cu Lorena cea de acum ceva timp și.. nu vreau să îi deranjez zbuciumul care o ținea în viață.

.. am trecut doar în vizită..

Nu îți fă griji. Încui eu ușa.!

9 comentarii:

  1. Esti un om mult prea talentat si cu prea multe lucruri de spus pentru a renunta. Blogul tau mi-a schimbat modul de a percepe lucrurile ce mi se intampla. Sper din inima sa revii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu poti renunta la ~Cred, Sper si Simt..~
    Speram cu totii sa revii la sentimente mai bune!

    Stefana

    RăspundețiȘtergere
  3. LORENA, NU SUNT DE ACORD!!

    PUNE MANA SI APUCA'TE IAR DE SCRIS!
    Un prieten..

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti un om de la care avem cu totii ce sa invatam. Nu ne priva de asta! Si nu esti o alta `Lorena` acum. Esti aceeasi dar care are de spus alte lucruri. Mediteaza asupra acestor lucruri.

    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă mulţumesc pentru apreciere şi probabil voi scrie din nou la un moment dat. Acum însă, nu mă mai simt în stare să o fac şi de aceea am preferat să plec din tot ceea ce în realitate, nu îmi mai aparţine.

    Mă bucur enorm că va plăcut ceea ce am scris până acum. Cănd îmi voi completa părţile lipsă, mă voi întoarce, promit.!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat.. Esti un om extraordinar si chiar daca nu te cunosc tot ceea ce ai scris de-alungul timpului m-a facut sa fiu altfel.

    daca vei reveni sub o alta forma, anunta-ne!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. M am indragostit de blogul tau. Imi lipsesc postarile tale si asta ma face sa tot recitesc vechile scrieri..

    RăspundețiȘtergere