marți

Scrisoare catre Mos Nicolae

Draga Mosule,

Au trecut cativa ani de cand nu ti-am scris scrisori, dar stii bine ca m-am gandit la tine in fiecare an si am asteptat cu emotie in suflet sa vii pe 6 Decembrie in casa mea.
Anul acesta am decis sa iti scriu.. pentru ca inca sunt copil..pentru ca inca ma joc..pentru ca inca cred in povesti cu zane si in printi calare pe cai albi ce vin sa salveze taramurile cu vise si sperante tesute din prea multa copilarie in inima mea.
Mosule, as vrea sa pun in sufletul fiecarui om un strop de pasiune..unul de dragoste si trei de bunatate. As vrea sa pot schimba lumea..sa o pot face sa creada, sa simta si sa spere.. sa o pot impulsiona sa isi asculte sufletul.. intaintea mintii.. As vrea sa fiu un om mai bun, un OM care sa fie ghidat in viata de armonie, implicare si dragoste.
Mosule, as vrea sa fiu nemuritoare...as mai vrea sa nu mai fiu asa sensibila, sa pot trece mai usor peste lucruri ce dor.. as vrea sa culeg intr-o zi de iarna.. treisprezece fulgi de nea si sa impletesc din ei o pereche de aripi pe care sa i le dau sufletului meu..iar de fiecare data cand el are nevoie sa zboare departe de indiferenta si nepasare... sa o faca. As vrea, Mosule, sa cunosc pentru o clipa.. inceputul iubirii.. si teama.. sa simt ca "acel cufar" pe care il cunosti si tu este din nou plin de sentimente nevinovate si fragile.
Mosule, mi-as dori sa ma duci cu tine intr-o seara la marginea si inceputul copilariei, sa pot simti in fiecare particica a trupului meu emotia, bucuria si IMATURITATEA copilului din mine, sa pot vedea in ochii copiilor amalgamul de sentimente din sufletul lor atunci cand constientizeaza prezenta ta divina.
Mosule, nu mai vreau sa fiu mare, da-mi pentru o zi mintea, sufletul si trupul de atunci... si nu lasa niciodata timpul sa inece in secunde... inocenta mea de copil.
Stiu ca.. nu imi vei putea aduce ceea ce ti-am cerut eu, dar te-as ruga sa-mi pui in ghete increderea ca voi reusi sa fac ceea ce imi propun, un pic de sanatate si daca mai ramane ceva dulce in sacul tau si pentru mine.. vei face inca un copil sa zambeasca :).

Iti multumesc, Mosule, pentru ca mi-ai citit scrisoare si pentru ca ai grija de mine de oriunde ai fi.

                                                                                     Cu multa afectiune,

                                                                                             Lorena

10 comentarii:

  1. Buna. Mosul te iubeste, defapt Mosul iubeste pe toata lumea si m as bucura sa ti indeplineasca acea dorinta in care tu spuneai ca vrei sa pui in sufletu fiecaruia pasiune, dragoste si bunatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna sa-ti fie inima Lorelei. Se pare ca de mult nu i-ai mai scris mosului o scrisoare si astfel nici el n-a avut la ce sa raspunda... Mosul se gandeste mult la ce i-ai cerut tu si va incerca sa-ti indeplineasca dorinta... Fiind destul de grea ar trebui sa-i trimiti o scrisoare si lui Craciun... ca poate in colaborare vor reusi sa faca lumea mai buna:)... Multa dragostie si bunatatie iti doresc si te imbratisez cu dor >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,frumoasa scrisoare ,cu siguranta mosul are grija de sufletul tau inocent,si iti aduce ceea ce iti doresti. eu iti doresc multa sanatate si fericire>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. draga mos nicolae as vrea sa-mi aduci: 1)pentru scoala:ghiozdan si un penar cu detoate. 2)dulciuri:rafaello,chipsuri,chipsuri la cutie,jeleuri,bueno,ou kinder,kinder,ferro colexion,fistic. 3)carti:fete cu stil. 4)cduri jocuri:sims 3 5)imbracaminte:bluze albe si blugi de culoare negra sau albastru

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa scrisoarea:*:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Mos Nicolaie eu vreau sa mi aduci dulciuri

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Moș nicolae mai este 2 zile pana o sa Vi re rog sa imi aduci o mi
    CU DRAG ANTONIO💕💕💕

    RăspundețiȘtergere