luni

Cat as vrea sa zbor..?

Cat as vrea sa zbor..? As vrea ca din sira spinarii sa imi creasca o pereche de aripi de diamant... impletite cu dor si dragoste... din lacrimi, zambete si curcubee... iar intr-o seara de toamna tarzie... sa pot sa imi iau zborul si sa ajung la granita dintre tine si mine... la mijlocul infinitului.. vreau sa zbor si sa ajung la iubirea infinita si nemuritoare... sa zbor si sa ating albastrul cerului... sa ating soarele inghitit de mare .. si nisipul ud... sa ating nemurirea.. cat as vrea sa zbor..?.. as vrea sa zbor pana cand voi simti ca sufletul meu si-a gasit linistea... as vrea sa zbor pana cand lumina ma va dobori... as vrea sa zbor pana cand intre tine si mine nu va mai exista nicio granita.. ruptura.. confuzie... as vrea sa zbor pana cand albastrul.. rosul si galbenul mi se vor imprima in aripi... as vrea sa zbor pana cand il voi gasi pe Dumnezeu... pana voi gasi viata vesnica.. pana cand soarele si luna vor fi un singur trup si un singur suflet... pana cand voi cunoste viata si moartea in acelasi timp... as vrea sa zbor pana cand voi descoperi de ce existi TU... de ce exista lumina si intuneric... viata si moarte... de ce exista suflet si trup...si de ce ele fac parte din oameni... de ce pot fi trista si fericita..de ce te iubesc?... Spune-mi .. cat trebuie sa zbor pentru a gasi si nemurirea... si viata.. dragostea si raspunsurile la intrebarile mele..

2 comentarii:

  1. Cum oare te-ai simti daca ai avea zi de zi o pereche de aripi in inima ta? Care te duc oriunde ai vrea sa zbori?...

    RăspundețiȘtergere
  2. uneori poti zbura pană dincolo de tot ce este omenesc...

    RăspundețiȘtergere