sâmbătă

Întreg.

Știi.. în ultima perioadă, oamenii îmi spun că ar vrea să fie ca mine. Pentru că eu, în percepția lor, pot dovedi că ziua e întuneric, chiar dacă nu e așa, pentru că eu pot clădi și destrăma fără urme de regret, pentru că eu știu și pot să îmi controlez fiecare sentiment..

Dar nu e așa..

Azi am realizat cât de mult m-am schimbat. 

Astăzi, am conștientizat faptul că toți cei pe care v-am iubit, faceți parte din mine și veți face parte din mine mereu pentru că eu sunt ceea ce sunt datorită vouă..

Știi.. e așa ciudat să ai trecutul chiar în fața ochilor tăi și să te comporți ca și cum nimic niciodată nu s-a întâmplat, deși, sufletul tău resimte durerea vechilor amintiri.. 




Dar nu-i nimic.. M-am obișnuit să culeg cioburi și să creez întregi. Păcat însă, că nu vei cunoaște niciodată ce înseamnă un întreg.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu