joi

Toate cele bune sa tabarasca peste tine..;))

Am revenit..sunt din nou EU.. acel copil ciudat care vorbeste mult..acel copil ce zambeste si se bucura de lucrurile marunte..obisnuite, dar totusi speciale... sunt din nou EU... sunt din nou acel adolescent plin de vise, sperante, inconstienta cum spune mama si multa, multa munca. Toate aceste lucruri i se datoreaza unei singure persoane careia tin sa-i multumesc... unei persoane careia am inceput sa ii cunosc sufletul.. o persoana deosebita de care m-am atasat foarte repede si usor...in putin timp...o persoana cu care as putea vorbi trei zile si trei nopti fara pauze de masa. Vreau sa ii multumesc unei persoane ce imi acorda un loc special in sufletul ei.. tin sa ii multumesc unui OM.. ce intotdeauna stie sa ma faca sa zambesc indiferent cat de obosita si trista as fi.. iti multumesc Razvan pentru ca iti pierzi atat timp cu mine, pentru locul pe care mi l-am castigat in sufletul tau.. iti multumesc pentru ca esti un om minunat si ma simt onorata pentru ca am avut sansa sa te cunosc.. iti multumesc pentru prietenie, afectiune si atentie...

P.s. Am promis ca voi scrie pentru tine si sper ca am reusit prin cuvintele mele putine si neinsemnate sa iti mangai sufletul. Multumesc Razvanish >:d <

Un comentariu:

  1. Dupa cum ma stii, somnul si mancarea sunt cam importante pentru mine deci mai negociem la faza cu 3 nopti si 3 zile :D... In al doilea rand, imi place the "-ish" thing... si mai mult dekt orice cuvinte inspirate pe care le-as avea, renunt la ele in aceasta seara si iti comunic: Multumesc Lorelei >:D<... Ma inclin ^:)^
    P.s. imi pare rau ca am inceput cu mancarea si somnul :))
    P.s.2 Cuvintele-alea doua :D

    RăspundețiȘtergere