sâmbătă

Impurităţi..

Când a fost ultima oară când te-ai gândit că eşti un om fericit..?..când te-ai plimbat ultima oară prin parc.. de unul singur atunci când fulgii ţi se lipeau de gene..?.. când a fost ultima oară când.. te-ai îndrăgostit de o carte şi nu ai lăsat-o din mână până nu ai terminat-o.. chiar dacă.. trebuia să îţi faci ordine în dulap.. când a fost ultima oară când ai mers la un concert şi ai savurat cu adevărat muzica..?.. când a fost ultima dată când ai desenat pe o foaie de hârtie.. o floare..?.. când a fost ultima oară când ai crezut cu adevărat în Moş Crăciun.. ?.. când a fost ultima oară când ai simţit că eşti cu adevărat îndrăgostit..?..când te-ai uitat ultima oară la un film şi ai plâns.. ?.. când ai cules ultima oară o floare..?.. când a fost ultima dată când te-ai simţit important, vital pentru cineva..?.. Când a fost ultima oară când AI IUBIT cu toată suflarea ta..?..


Ţi-ai da vreodată sufletul în schimbul.. fericirii..?.. ai renunţa vreodată la tot pentru.. iubire..?.. ţi-ai sacrifica vreodată viaţa pentru ca cel pe care îl iubeşti să fie fericit..?..
Spunem mereu că suntem obosiţi, stresaţi şi că vrem să ne mai gândim şi la noi.. dar când a fost ultima dată când ne-am gândit la cel de lângă noi cu.. SUFLETUL...?..


Poate că.. dacă am şti să răspundem la toate întrebările de mai sus.. am cunoaşte... SECRETUL VIEŢII ...

Un comentariu:

  1. "ai renunţa vreodată la tot pentru.. iubire..?.. ţi-ai sacrifica vreodată viaţa pentru ca cel pe care îl iubeşti să fie fericit..?.."

    ...am avut ocazia sa o fac si nu am facut-o ..acum e prea tarziu

    RăspundețiȘtergere