marți

Sunt iubita ta..

Eşti unul dintre acele lucruri minunate.. un vis.. pe care îmi e frică să-l ating.. îmi e frică să mă trezesc la realitate.. pentru că nu ştiu dacă aş mai avea vreun sens..

Şi să ştii.. că dacă mâine ai pleca din tot ceea ce însemn " EU "... m-aş sfărâma.. sub albastrul ochilor tăi.. calzi ce îmi mângâie sufletul, ce mă fac să zâmbesc.. ce mă fac să tremur şi să intru în panică.. da, ochii tăi cred că sunt magici..

Numai noi doi ..

Vibrez.. sufocată sub cuvintele astea două... e ciudat.. vesel şi prost. Nu. Mai degrabă e geometric.. metalic, un pic matematic, dar totuşi, rămâne prost ..în orice caz,..

Strâmge-mă în braţe.. fără să îmi spui nimic.. împleteşteţi sufletul de al meu.. fără ezitări.. priveşte-mi ochii.. dincolo de retină.. desenează cu zorii de zi pe albul din mine şi...atunci când o să plouă afară... să-ţi aminteşti.. că îmi e tare dor de tine.. Sunt iubita ta.. şi întotdeauna voi fi.. şi voi trăi doar ca să îţi zâmbesc.. să te alint... să îti privesc chipul..

Ne despart mii de gânduri şi de tăceri.. şi de prostii care nu ar trebui să conteze.. dar cu toate astea.. sunt iubita ta, iar tu... " iubeşte-mi mâinile şi ochii.. şi iartă-le.. dacă au fost clipe.. "..


În rest.. sunt fericită.. şi bine.. şi zâmbesc.. şi Da, ştiu, eu aşa fac tot timpul.. indiferent de ce se petrece în sufletul meu..  dar nu îmi pasă.. pe bune, chiar nu îmi pasă..  şi îmi place chestia asta cu " indiferenţa ".. mă rog.. oamenii sunt lafel.. dar îmi protejez sufletul într-o carapace de vise.. se pare, că până acum funcţionează.. sper să nu se fisureze carapacea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu