miercuri

Rai.

 Nu mă recunosc. Am devenit genul de om de care m-am ferit toată viață mea. Nu simt, nu am dorințe, temeri sau bucurii. Totul e sec. Fără nimic. Fără cuvinte, fără sentimente, fără suflet.

Am omorât ultima fărâmă de Dumnezeu care mă ținea în viață.

Sunt moartă. Știi.. dacă respiri și sângele îți pulsează în vene, nu înseamnă că trăiești. Am murit din amintirile pe care le aveam cu mine, am murit din toate visele pe care îmi doream să mi le împlinesc, am murit din tot ceea ce însemnam eu..

Am aprins o lumânare și m-am rugat Dumnezeului meu de acum, iar El m-a făcut să înțeleg că eu nu fac parte din lumea asta și din cauza asta, am murit.


Nu îți fă griji, sunt mai fericită ca nicicând...

2 comentarii:

  1. ..nu imi fac griji..stiu ca esti mai fericita ca nicicand..Lorelei

    RăspundețiȘtergere
  2. Știi că eu sunt mai fericită ca oricând în fiecare clipă când de fapt nu sunt..

    .. și dacă tot veni vorba, îmi era dor sa mi se spună Lorelei.

    RăspundețiȘtergere