vineri

4 luni...

Au trecut 4 luni.. adică aproximativ.. 120 de zile.. si aproximativ 2880 de ore şi cam.. 172800 de minute şi ştii.. lucrurile s-au schimbat.. şi noi ne-am schimbat şi mulţumesc pentru TOT..

Nu am avut ocazia să îţi spun că.. datorită ţie simt din nou.. datorită ţie zâmbesc din nou.. datorită ţie.. iubesc din nou..

Am nevoie de tine, dragul meu, şi deşi a trecut aşa mult timp.. totuşi.. sufletul meu e în continuare animat de bucuria şi de zâmbetul tău ştrengar pe care nu am să îl uit niciodată.. Promit solemn.. oricum cred că nici dacă mi-aş dori să mi-l şterg din suflet.. nu aş putea..

4 luni.. în care m-ai făcut fericită.. în care mi-ai distras atenţia de la lucrurile neimportante.. în care.. ne-am distrat şi am fost supăraţi unul pe celălalt.. 4 luni în care.. fluturii mi-au hoinărit fiecare milimetru al sufletului şi trupului meu..

4 luni în care am fost iubită, apreciată, cucerită.. fericită.. împlinită.. şi nu îmi doresc nimic altceva decât.. să îţi mulţumesc pentru tot.. şi să îţi dăruiesc tot sufletul meu..

Mulţumesc.. >:D <

Un comentariu: