joi

Sec...

Miros de căpşuni mi s-a imprimat în suflet.. şi să ştii că... triunghiul isoscel ce mi l-am gravat în suflet.. încă sângerează.. şi îmi scaldă inima în.. mireasma frunzelor conturate perfect pe irisul ochilor tăi.. arămii sau galbeni.. sau albaştri..sau verzi.. habar nu am...

" Aţa aia " de care am aşa mare nevoie să mă readucă cu picioarele pe pământ.. nu mai e .. sau nu a fost niciodată ?!.. chiar nu ştiu.. cert e că.. îmi las sentimentele dominate de AMBIŢIE.. şi.. e prea prost..

Oricum.. ce contează !?.. caut fericire într-o lume plină de ignoranţă, o lume seacă, opacă, ştearsă.. în care e important să nu îţi fie foame, să ai tema scrisă.. eventual.. să iei notă mare în test la fizică pentru ca mama să îţi dea bani mai mulţi.. sunteţi nişte oameni foarte proşti dacă pentru voi lucrurile astea sunt importante..

Nu spun că.. nu trebuie să ştii să desparţi prin virgulă un substantiv în cazul vocativ de restul frazei.. sau să ştii că 5-3=2.. dar SUFLETUL vostru, împlinirea şi liniştea voastră sufletească nu e importantă..?!

Probabil că nu.. voi nu aveţi suflet.. mnah.


Nu am căzut din nou în oceanul de tristeţe şi melancolie.. pentru că sunt undeva printre nori.. şi atunci când vei avea suflet.. decojeşte-l de îndoială, confuzie şi indiferenţă.. parfumează-l cu bunătate şi iubire multă.. şi în momentul când va fi capabil să IUBEASCĂ.. eu mă voi trezi.. şi îmi voi da seama.. sper.. că a fost doar un vis..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu