miercuri

Simplu..

Ştii.. în modul obişnuit şi  matematic aş putea spune.. atunci când mă hotărăsc să scriu.. ori sunt foarte fericită.. ori sunt foarte tristă.. şi mă descarc.. ori pur şi simplu.. am inspiraţie şi scriu pe o bucată de hârtie.. gânduri..

Dar  Azi.. Ei bine.. nu sunt nici foarte fericită, nici foarte tristă.. nici nu m-am gândit la ceva anume.. pur şi simplu.. sunt un om banal.. cu probleme de licean.. :)).. probleme ce mi se par de nerezolvat.. cu multe griji pe umeri.. cu povara iubirii ce nu ţine şi totuşi te face să pluteşti.. cu miile de gâze şi fluturi şi vise şi nori ce te fac să spui că vei atinge luna.. .. sunt încă la vârsta când lumea îmi stă la picioare şi când nimic nu mai contează dacă.. "EL".. nu mi-a zâmbit azi.. sau nu m-a întrebat ce fac.. :))..

Sunt lucruri banale.. simple.. dar de ajuns să te facă să vibrezi.. să plângi.. să scrii.. să te bucuri de fiecare dimineaţă.. de fiecare zâmbet împărşit... de fiecare contrazicere fără sens în care, evident, el nu va ceda pentru că " are dreptate".. şi mereu o va avea :)).. de fiecare surâs timid şi.. de fiecare atingere..

Savuraţi vârsta asta.. şi nu vă maturizaţi.. VĂ ROG..!!.. simţiţi fiecare vibraţie.. fiecare pas.. învăţaţi de la oamenii pe care îi cunoaşteţi sau pe lânga care trăiţi.. Greşiţi..Bucuraţi-vă.. mergeţi înainte indiferent ce s-ar întâmpla cu capul sus şi cu demnitate.. luptaţi pentru fericirea vostră şi chiar dacă pe drumul vostru spre căutarea fericirii o să vă răniţi.. dovediţi-vă că sunteţi puternici.. nimic nu e mai important decât fericirea voastră aşa că... nu întoarce răul.. destinul se ocupă cu plătitul restanţelor.. şi nu ăn ultimul rând..


Iubiţi, fraţilor.. şi iubiţi cu totul şi puneţi suflet indiferent dacă veţi fi sau nu răniţi.. pentru că dacă nu suferiţi acum din dragoste.. atunci când ..?!..

3 comentarii:

  1. Grea e viata de licean, asa-i?;))
    Ai dreptate, iubirea fara suferinta nu mai e iubire...

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrii de-a dreptul superb!!! Iti ador creatiile...se simte ca vin din suflet...;)

    RăspundețiȘtergere