miercuri

VREAU SĂ PLEC..

Nu e bine.. asta îmi e foarte clar.. şi totuşi.. mă las purtată de.. speranţa că.. într-un anumit moment se va întâmpla ceva.. " ca să fie bine şi să nu fie rău".. cum mi-ai spus la un moment dat.. tu..

Aveai drepate.. bine..?!!.. şi lumea nu e bună şi nici eu nu mai sunt un om bun şi niciodată nu am fost şi.. VREAU SĂ PLEC.. de tot din tot şi din toate.. să nu exist şi să nu mai sufăr..

Sufletul îmi e prea zbuciumat şi.. nu îmi găsesc LINIŞTEA.. nu fac altceva decât să mă tot ascund de oameni.. să mă plimb prin infern.. căutând.. probabil, să fiu fericită..

Cum să fiu fericită când.. nu am nimic.. nici suflet.. nici sentimente.. nici culori.. nici fluturi.. i-am OMORÂT.. m-am omorât, încercând să fiu aşa cum mă doreaţi voi..

Dar.. s-a terminat.. JUR.. trebuie să îmi fac curat în suflet.... sper doar să nu fie prea târziu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu