luni

Daca ar fi sa pun un titlu acela ar fi..." Ramas bun..."

M-ai dezamagit... ma simt tradata, folosita oarecum... ranita si atat. Nu te pot privi in ochii tai goi si plini de neincredere... nu te inteleg... nu inteleg de ce... nu inteleg nimic din ceea ce stiu. Poate nu ar trebui sa ma indoiesc...dar oare cine in locul meu nu s-ar indoi? Desi m-ai ranit.. nu-ti port pica... te inteleg... si eu am trecut candva prin asta si nu e placut... dar tine minte ca tin mult la tine... si tu stii asta, chiar daca nu iti spun asta foarte des... Am sa ma indepartez de tine.. oricat de dureros ar fi asta. Iti multumesc pentru ca  m-ai ascultat, m-ai sprijinit si sfatuit, multumesc pentru timp, multumesc pentru ca ai fost, esti si vei fi un om deosebit. In ultimul timp raman din ce in ce mai singura... pentru ca asa imi doresc... nu mai vreau nimic decat sa ma bucur de mine... de sufletul meu (cum mi-a spus o persoana importanta la un moment dat). Vreau sa ma trezesc din "lumea asta a mea"  cum spune geamana mea... sa vad lururile asa cum sunt. Vreau sa fiu singura si atat. Stiu ca vei citi ceea ce am scris... si DA este vorba despre tine. Iti multumesc pentru tot. Ai fost un om important ... esential in viata mea... dar cred ca asa a fost sa fie. Primeste te rog un "multumesc"din suflet... un multumesc pe care il meriti pentru tot... un multumesc pentru bunatate, prietenie si devotament si iti doresc tot binele din lume.

4 comentarii:

  1. In afara de cel care este cu adevarat vizat... restul stam si ne intrebam dak noi suntem aceasta persoana... Eu sper sa nu fiu cel care te-a tradat, dezamagit si folosit:(... Gasesc si o parte draguta la post-urile tale(nu ca post-urile tale nu ar fi frumoase)... Acele paranteze "mi a spus cineva la un mom dat" te pot trimite in al noualea cer cand te vizeaza... Multumesc :">... A! si singuratatea nu face intotdeauna rau ;)... adik ma rog... asta iti spune la un moment dat un singuratic :d...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu esti tu cel vizat.. si nici nu cred ca vei fi vreodata... defapt nici nu stiu daca e cineva in mod special... am scris ceea ce am simtit si atat.
    Cat despre partea draguta din postarile mele...:))...ai uitat sa scrii " mi-a spus cineva IMPORTANT la un mom dat.." :))
    Multumesc pt ca iti pierzi atat de mult timp cu mine... pentru ca stii sa ma faci sa zambesc si vreau sa stii ca iti sunt mai mult decat recunoscatoare pentru asta. Multumesc Razvan..

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare ne simtim la un moment dat tradari, folositi, dar trebuie sa mergem inainte pentru ca viata nu poate i doar roz:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu imi place cand esti trista:(. Bucura te de viata si sufletul tau si nu lasa multa lume sa patrunda in el;).

    RăspundețiȘtergere