marți

Franturi de cantec...

Franturi de cantec...

Iar noaptea sa ai pielea uda... insetata sa tragi din tigara...pe mare se-aude sirena... al tau san imi mangaie mana...

Eu ti-am alergat prin vene... ti-am suflat pe dor pe gene... eu ti-am upgradat sarutul... ti-am iubit necunoscutul...

De ce ma vrei cum nu ma poti avea?... De ma-nveti tu care e drumul bun..?..... De ce sa te iubesc doar cum vrei tu..?

Fericire e cand ti-amintesti cat de fericit esti cand iubesti... fericire-i cand dormi tu la ea... chiar pe canapea...

E pustiu.. e-ntuneric... si mi-e frica de mor... locuiesc intr-o hruba.. la cap de coridor...

Striga...striga... nimeni nu crede, nu simte, nu poate...

Tu n-ai avut curaj... si m-as pierdut candva.. nu mai pot fi a ta.. acum imi vad de viata mea...

Un sarut dura pe atunci cat discurile cu Pink Floyd....

Cu fiecare despartire... o stea din cer se va desprinde... iar eu voi sti ca ati facut greseala mea...greseala mea...

Nu mai vreau sa fac dragoste-n pat... marea a-nteles si m-a adoptat...

P.S... desi nu am avut idei pentru a scrie ceva important... am trascris niste versuri... din cantece... cantece din suflet... sper sa va placa...:)

6 comentarii:

  1. Seri melancolice Loreniene in Vama:P. Cu multa dragoste si ganduri bune, iti transmit un zambet larg :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti citesc d o vreme blogul insa pana acum nu ti am dat niciun comm:P. Si mie imi place foarte mult Vama:X si cum scrii. Feliitari si tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranta imi plac versurile:P k pana la urma.. cui nu i place vama veche?:P:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase versurile pe care le ai scris. Si mie imi place vama veche:) asa k iti multumesc pt k ai scris intr-o postare de a ta versurile lor:*:X. Multumesc >:D <.

    RăspundețiȘtergere