vineri

Din nou ... scriu despre iubire

Vreau sa scriu ceva imaginar... ca in romanele de dragoste... sa scriu despre EL care poti sa fii...TU... si despre o EA ... care pot sa fiu EU...Seara se lasa incet peste cer, stelele ca niste mici licurici observandu-se din ce in ce mai clar.. iar el si ea treceau agale pe poteca ce ii trimitea in lumea de basm a Albei ca Zapada si cei 7 pitici.. o lume in care existau doar el si ea... o lume in care puteau auzi doar respiratia si bataile inimii celuilalt... o lume in care nu aveau nevoie de nimic...material... el o tinea de mana-i rece si delicata desenand mici cercuri cu degetul pe pielea ei alba si fina ca matasea. Au colindat printre copacii ce isi pierdeau urma in spatele dragostei lor, calcand miile de frunze pe care toamna cu grija le-a tesut in trena ei imensa. Era liniste... nimeni si nimic nu puteau intrerupe cantecul batailor de inima.. a fiorilor si a dragostei celor doi. Noapte a acoperit intregul taram de basm, iar cei doi s-au asezat pe un bustean rapus la pamant de o furtuna... el o lua in brate, iar trupurile lor se unira pentru cateva secunde... nu mai erau .. el si ea.. formau un singur trup... un singur suflet. Fiecare simtea inima celuilalt cum bate din ce in ce mai tare... fiecare simtea fiorii celuilalt... fiecare iubea. Ochii ei.. s-au intors pentru o clipa...cautandu-i pe ai lui... iar el a ramas nemiscat lasand-o pe ea sa ii mangaie chipul cu privirea... buzele li se intalnira intr-o sarutare lunga, care surprinse in ei dorinta de a apartine trup si suflet.. unul celuilalt.... pentru totdeauna.... Stii... intotdeauna ne dorim ceea ce nu avem sau ceea ce nu vom avea vreodata..., iubirea nu e ca in basme.. sau ca in filme. Iubirea este pentru oamenii ce au suflet, pentru oamenii care nu sunt egoisti, pentru oamenii care stiu sa daruiasca, pentru oamenii ce stiu sa se sacrifice. Iubirea exista... dar fiecare iubeste diferit.

9 comentarii:

  1. Din nou despre iubire. Iubirea mai ales in viata de adolescent e foarte importanta si din cate am observat si din postarile mai vechi esti foarte profunda atunci cand vine vorba de iubire ceea ce e un lucru rar intalnit in randul adolescentilor de azi. Esti foarte matura si te felicit pentru toate postarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu... din nou scriu despre iubire.. dar scriu despre iubire un pic atfel decat am scris pana acum. Mi-am schimbat oarecum opiniile si acum cred ca "iubirea" inseamna mai mult decat am crezut si am simtit eu. Multumesc inca o data pentru ca iti pierzi timpul citindu-mi postarile:).

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e o pierdere de timp, e mai mult o placere si o onoare ca am sansa de a citi despre lucrurile importante din viata. Multumesc pentru ca te ai gandit sa iti faci un blog si sa impartasesti si altora din ceea ce crezi, simti si speri tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari si bafta in continuare!! imi place foarte mult cum scrii si ma regasesc ca majoritatea persoanelor ce iti citesc blogul in postarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey:). Multumesc si ma bucur ca iti place cum scriu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut. Imi place cum scrii mai ales despre iubire:P. Felicitari pt blog si d abia ast sa mai postezi shi alte povesti. Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador posturile tale "despre iubire" pt k ma regasesc in toate. Apuca te serios de scrii pt k eu astept cu neramdare fiecare postare a ta:X.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc si promit ca am sa ma apuc serios de scris:).

    RăspundețiȘtergere