joi

Despre tine

Despre tine... ieri mi-am amintit de tine si am simtit cum o sageata imi sfasaie inima.... iar sangele a incepu sa curga siroaie fara sa vrea sa se opreasca. Nici acum nu stiu daca s-a oprit... sau nu... vreau sa cred ca nu imi pasa, ca nu mi-a pasat... ca nu ai existat, dar nu pot. Amintirea ta traieste inca in mine... in fiecare cuvant sau gest sau ... gand... ce te are pe tine ca protagonist. Desi imi place sa cred ca am trecut peste... nu stiu daca e adevarat sau nu... desi imi place sa spun " nu-mi pasa" sau " si ce daca"... o fac doar ca sa-mi menajez sufletul. Ai facut parte din mine... fara vointa mea... pur si simplu ti-ai gasit un loc in inima mea... si nici acum nu cred ca ai plecat de acolo... iar eu nu te pot alunga... pot doar sa te ignor... dar se pare ca nici asta nu ma pricep sa o fac prea bine. Mi-am amintit de bunatatea, umorul si vorbaria ta... mi-am amintit de vocea si ochii tai... Dar cu " Doamne Ajuta" viata merge mai departe... desi o parte din sufletul meu a ramas intr-o biserica, dupa o lumanare, care, inca nu s-a stins...

2 comentarii:

  1. Recunosc ca m-am regasit in cuvintele pe care tu le-ai scris si mai recunosc ca nu imi este foarte usor sa recunosc asta. Esti un om deosebit si profund in tot ceea ce scrii. Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pt cuvinte si te mai astept cu noi commuri:).

    RăspundețiȘtergere