miercuri

NU vreau

Stii... uneori nu vreau nimic.. nici de la tine, nici de la nimeni. Nu vreau, nu mai sper, nu mai cred, nu mai simt pe nimeni si nimic. Poate e un pic dur... si adevarat ... e atat de real incat nu iti poti imagina. Am realizat ca lucrurile de calitate se fac cu oameni de calitate... am invatat ca un zambet te poate face sa arati mai bine, ca oamenii sunt egoisti, insensibili si nepasatori cu cei din jur...am invatat ca dragostea nu se invata...se simte, se traieste, se consuma si atat. De cateva saptamani... ma dezamageste multa lume....prin vorbe, gesturi, ...maruntisuri. Sunt mult prea fraiera, cred, pentru ca pun prea multe lucruri la suflet..pentru ca ma implic si pentru ca investesc in orice lucru marunt..suflet, rabdare, dragoste, daruire si atentie. Nu toata lumea merita aceste lucruri...si totusi le primesc..fara ca eu sa astept ceva in schimb. M-am saturat sa vorbesc despre lume...de azi incepand am sa vorbesc doar despre MINE. Poate suna un pic egoist...dar nu imi pasa.

2 comentarii:

  1. nu ai putea vorbi despre tine daca nu ai vorbi si despre lumea din jurul tau,oricat de mult am incerca sa nu fim influentati,mereu suntem.
    Si ai dreptate,cu oameni de calitate faci lucruru de calitate.
    De curand am inceput sa simt ca lumea trece pe langa mine,si traieste cele mai frumoase momente ale adolescentei,si eu sunt doar un banal spectator,ma irosesc,si imi doresc sa traiesc si eu acele momente,sa impart acele momente de fericire si tristete,acele zambete si acele lacrimi,m-am plictisit sa nu simt,vreau fericire,inima mi-e inecata in dor si tanjeste dupa acele sentimente pe care doar in carti le citesti si pe care ai ocazia sa le simti doar acum,cand ai doar 16 ani...
    (sper ca nu te deranjeaza ca am scris asta,dar e vineri seara si tot ce fac e sa stau in pat cu cainele si laptop-ul si putina muzica buna)
    ps.,imi place cum scrii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place cum scriu.. si nu am niciun motiv pentru a fi deranjata ca ai scris ceea ce ai simtit... ma bucur ca mai sunt inca oameni ce simt..

    RăspundețiȘtergere