miercuri

Vreau..:))

Vreau sa scriu despre ceea ce vreau. M-am cam plictisit sa scriu despre suflet... gandire si sentimente.. pana la uma urmei suntem TRUP si suflet. Asa ca astazi  am sa scriu despre ceea ce vreau. Vreau un pat mai mare, vreau sa am vacanta mai des... vreau sa stiu sa cant la nai..vreau sa pot ajunge in Antarctica si sa dorm intr-un inglu impreuna cu o familie de eschimosi... as vrea sa ma joc cu o tarantula... vreau sa stiu sa merg pe bicicleta... ( stiu... spre rusinea mea... nu e punctul meu forte:D ), vreau ca toamna sa dureze mai mult si ziua mea sa fie macar de trei ori pe an... ( exceptand faptul ca mi-o sarbatoresc in fiecare luna pe data de 13)... hmm as mai vrea un caine saint bernard.. pe care sa il cheme Rinti.... as mai vrea ca Mos Craciun sa vina macar de doua ori pe an... as mai vrea un flaut nou (exceptand faptul ca am deja unul nou:)... as mai vrea o esarfa rosie..(se spune ca aduce noroc...nu ca as fi prea superstitioasa:))...as ma vrea ... de fapt nu mi-as mai dori nimic... inca:).

3 comentarii:

  1. Felicirari pentru postare. Mi-a placut "vreau sa pot ajunge in Antarctica si sa dorm intr-un iglu cu o familie de eschimosi". Tine-o tot asa;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Lorena... Te as intreba dak te crezi in stare sa ai grija de o tarantula... si nu doar sa te joci cu una... caci dak vei cere ti s-ar putea si indeplini >:)... Iar cainele Saint-Bernard... la naiba... ink nu m-am gandit si la numele cainilor mei pe kre sper sa mi-i permit :)... Dar stiu sigur k unul va fi Saint-Bernard si o sa il cheme Rinti... Promit sa trec pe la casierie pentru drepturi de autor :D... Si in plus... Mos Craciun ar trebui sa vina de 3 ori pe an :X... si sa auzim colindatori carora nu li se deschide usa... iar daca am trai in Antarctica Spiritul Craciunului kiar ar putea fi atotprezent intr-o lume de gheatza, intr-un iglu pe kre il stim de la desene animate

    RăspundețiȘtergere