marți

Fara suflet

Azi... am avut o zi foarte lunga, obositoare, plictisitoare si totusi am inceput-o ... ciudat. Azi am intalnit doua femei... care nu puteau sa auda... si ceva mi-a rascolit prin suflet... si m-a facut sa ma intreb pentru o secunda cum ar fi sa nu aud... probabil nu as mai face muzica.... nu as mai avea o melodie preferata... nu as putea viziona un concert...nu as putea dansa valsul mirilor atunci cand m-as casatori,...  nu as putea merge la teatru.. nicaieri... sa nu am o viata sociala... si sa depind mereu de cineva..care poate sa vorbeasca pe limba mea... Si totusi nu as mai auzi.. rautatea, frica, ... disperarea, panica.. minciuna.... uneori as vrea sa nu aud nimic.... as vrea sa stau intr-o seara de toamna... intr-o padure pe funzele ce cad parca din cer... si sa ascult doar sufletul...meu ... respiratia ta pe pielea mea rece... si atat... suntem surzi ... intr-o lume plina de zgomot... suntem neinsemnati si stingheri... suntem... fara suflet.

P.S. Am incercat sa nu mai scriu despre iubire. Sper ca ai remarcat asta:)).

6 comentarii:

  1. Cat de frumoase sunt aceste cuvinte... si totusi singur, neinsemnat, intr-o padure "moarta" se afla acel suflet care tine natura vie... o ajuta sa treaca peste iarna si renaste primavara... oricat de minunata ar fi toamna... Am remarcat si asta mi-a scos un zambet:) multumesc :D... P.s. Pacat ca toamna nu tine decat 3 luni :(

    RăspundețiȘtergere
  2. P.s. 2: Auzul, vazul, mirosul, gustul, simtitul sunt daruri de la Dumnezeu si trebuie sa multumim pt ele... Sufletul in schimb este o minune. Sa ne bucuram in primul rand de el... Iti doresc in primul rand un suflet cat mai curat ca sa te poti bucura de toate darurile

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte mandra ca am reusit sa primesc un zambet de la o persoana atat de deosebita:)). Multumesc... si am sa incerc sa ma bucur de suflet...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna lolly :*. ca deobicei postarile tale nu si au pierdut deloc din acea dulce amaraciune si deosebita pasiune cu care le scrii . Si inca o data m ai facut sa ma bucur, intr un mod foarte diferit cand le citesc si prin intermediul lor sa aflu ce mai faci, in ce mai crezi , ce sperante mai ai si ce simtiri. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello Andradish:*. Multumesc pentru ca iti pierzi timpul citindu-mi cuvintele:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Se vede ca ai foarte multi prieteni care iti citesc randurile si sincer sa fiu nu cred ca isi pierd timpul cu tine:P. Felicitari si te mai asptept cu noi postari. Eu unul chiar vreau sa mi pierd timpul u tine:D.

    RăspundețiȘtergere