sâmbătă

Scriu pentru ultima data "despre tine"

Nu am scris de ceva vreme...si am mai multe motive pentru asta... lipsa ideilor, a timpului... a chefului plus inceperea scolii. Am scris ca de acum inainte voi scrie doar despre mine, si asa voi face.... dar trebuie sa amintesc aici pentru ultima oara "despre tine". Iti multumesc pentru ca mi-ai aparut in cale si ca am putut sa ma conving de faptul ca ... ori ai plecat, ori te-am alungat din mintea, sufletul si gandul meu. Iti doresc mult noroc si fie ca toate visele sa ti se implineasca, sa fii iubit, admirat si respectat in familia si grupul tau de prieteni. Iti doresc sa iti gasesti marea dragoste... daca nu cumva nu ti-ai gasit-o deja si poti sa stii ca sunt acolo undeva.. langa tine... daca vei avea nevoie de mine. Multumesc pentru ca ai fost un capitol frumos din viata mea... chiar palpitant as putea spune.. in care doi copii, unul mai copilaros si incapatanat decat altul, din lumi total diferite, au incercat sa lupte cu morile de vant...:)). Intotdeauna imi voi aminti cu mare drag de tine si iti multumesc pentru ...cuvinte, orele petrecute alaturi de mine, pentru ca ma ascultai si imi dadeai impresia ca tot ceea ce spun e genial:))... pentru afectiune si grija.. pentru ca intotdeauna stiai sa ma faci sa rad si pentru ca nimic nu era mai important decat mine si pentru ca intotdeauna ti-ai facut timp pentru noi. Am invatat de la tine ca cel mai important lucru in viata .. asta e... bunatatea sufleteasca... iti multumesc:).

3 comentarii:

  1. Toti avem in sufletul nostru un loc special destinat dezamagirilor, fostelor iubiri, indragostelilor de o zi si asa mai departe. Imi place foarte mult cum scrii si mai astept noi postari si daca se poate sa lasi adresa ta de mail.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey:). Multumesc pentru aprecieri:D. Adresa mea de mail e : lorenapalade@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. un inger, un curcubeu, o luna, soarele-n amurg... dragostea lor in aceasta postare

    RăspundețiȘtergere