marți

Zambesc...

Vreau sa vorbesc despre zambet.... zambetul cred ca face parte din personalitatea... imaginatia... modul nostru de a gandi sau de a ne comporta intr-o societate. Poti zambi discret...sau nu... fals sau dojenitor... poti zambi indraznet sau timid... sau trist. Fiecare zambeste in alt mod... pentru ca fiecare este unic. Eu de obiei... nu prea zambesc... iar cand o fac tind sa cred ca o fac discret... nah acum depinde si de situatie. Recunos ca sunt momente in care zambesc trist... momente in care am un zambet fals... pe care il afisez doar pentru a-mi ascunde sentimentele... sufletul. Nu vreau ca sa-mi stie sufletul multi... e un lucru pe care il respect cat de cat. Zambesc discret... pentru a atrage atentia... zambesc timid... atunci cand nu sunt sigura pe mine.... zambesc trist atunci cand nu pot sa afisez " acea falsitate " care de multe ori ma protejeaza... zambesc nu tocmai discret atunci cand ori sunt intr-o stare mult prea buna... ori m-a luat valul.... zambesc indraznet atunci cand am un interes (sunt destul de matura sa recunosc asta:))... zambesc pentru ca imi place cum arat cand imi afisez un zambet pe fata... zambesc pentru ca ma simt mai bine sufleteste... zambesc pentru ca sunt un om fericit... cu bune si rele... calitati si defecte... sunt un om care este inconjurat de prietenie si atentie... zambesc atunci cand vorbesc cu tine... zambesc pentru ca sunt un om plin de imaginatie... nebunie ... si atat:).

17 comentarii:

  1. Offf... un zambet o minune un suflet o viata... si as vrea sa introduc intr-un concurs toti cititorii acestui post :)... As vrea sa vad cine poate da cea mai buna definitie a zambetului :)... Sper Lorena ca si tu vei fi de acord si vei desemna castigatorul.. Te rog? >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare drag... si sunt foarte curioasa ce inseamna zambetul pentru fiecare... dintre noi..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna ideea a lui x00. Pentru mine un zambet e un mod de a arata si de a ma simti mai bine, un mod prin care pot sa ma simt fericita fara sa depun prea mare efort pentu asta.
    P.s. astept si alte definitii:P.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum... dak tot se cere o definitie ar trebui sa las si eu una. Pentru mine un zambet semnifik in primul rand blandete, delicatete si rumusete. Toate pers kre au un zambet in coltul gurii arata mult mai bine.

    p.s. ast si alte concursuri

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai am primit un mass ca tre sa dau o def despre zambet p blogu' tau, asa k m am comformat:D. Zambetul pentru mine e un mod in care pot cuceri fetele:)) apoi mai reprezinta un mod prin care pot sa ma fac placut sau nu, depinde d pers. Zambetul e un mod in care o pot convinge p maicamea ca ceea ce fac e bn... si atat.

    P.S. eu nu vreau sa las niciun p.s. asa cum au facut cei dinaintea mea:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Observ ca ati dat fiecare cate o definitie si ma bucur pentru asta. M-ai astept noi idei:).

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai dak tot ast noi idei am sa vin si eu cu una. Pt mn un zambet nu se plateste dar valoreaza foarte mult, zambetul este o cale de comunicare intre oameni, printr-un sg zambet poti "vorbi" cu cel de langa tn fara sa ai nevoie de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca nu sunt singura d p aici kre a primit mass:)). Asa cum e regula tre' sa dau si eu o def a zambetului. cred k zambetul este o oglinda a sufletul, cred k poti identifica in zambet falsitatea cum spuneai si tu Lorena, cred ca poti sa vezi frumusetea si puritatea din sufletul unui om.

    P.S. eu si inca multa lume care stim foarte putine lucruri despre tn iti citim regulat blogul pt k asa cum spuneai si tu scrii cu sufletul si asta se vede. Feliitari pentru blog si multumim x00 pt provocare. Asteptam cu mare drag si alte postari. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Incerc de ceva timp sa iti las un comm dar cred ca sunt multi pe "fir" si de asta nu merge:)). Vreau sa stii ca suntem foarte multi care ne-am indragostit de blogul tau si in fiecare seara dupa ce ajungem acasa, deschidem " Cred, sper si simt" in speranta ca ai scris ceva in ziua aia pentru noi:D. M-am luat cu vorbaria si vreau totusi sa las si eu o definitie. Zambetul iti poate creea mai multa incredere in tine si in fortele proprii, un zambet primit din suflet de la o persoana te poate face sa treci mai usor peste obstacolele pe care le intalnim zilnic, un zambet poate sa-ti poarte noroc (cel putin in cazul meu). Astept noi articole:*.

    RăspundețiȘtergere
  10. daca tot am intrat pe blogul tau, am sa iti las si eu o definitie a zambetului. ZAmbetul este o comoara a sufletului ce nu multi o au, este un mod simplu prin care poti sa fii mai bun, e o metoda prin care poti sa primesti prietenie sau sa te faci placut, asa cum a spus si Mihnea.
    Felicitari pentru blog si sa stii k shi eu astept noi concursuri. Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. in afara provocarii... eu as vrea sa va spun definitia mea... bine... nu chiar a mea... am auzit o de la un preot... Zambetul este ca stergatoarele de pe parbrizul unei masini... Cum atunci cand ploua stergatoarele Nu opresc ploaia dar te ajuta sa mergi pe drum tot inainte... Asa si zambetul, nu te face sa uiti de tot ce e trist, dar aduce acea motivatie, te ajuta sa vezi pe unde sa mergi inainte in viata chiar daca mai cad si picaturi de ploaie(lacrimi)... Sper sa va placa si multumesc Parintelui care mi-a spus acest lucru minunat...

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru multitudinea de definitii pe care le-ati dat si chiar daca x00 m-a insarcinat cu sarcina de a nominaliza castigatorul... cred ca toti ati castigat pentru sinceritate si pentru ca mi-ati acordat cate o definitie a zambetului prin intermediul sufletului vostru. Felicitari tuturor si promit ca am sa mai lansez cu ajutorul lui x00 si alte provocari. Va pup pe toti:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Hello! Lorena, iata ma si pe mine ca incerc sa ti dau o explicatie a zambetuluui. Nu o definitie, nu ceva general, dar iti zic de ce zambesc eu. Bine?

    Ei bine...pentru mine este un reflex, o necesitate sa zambesc , ceva care fac la impulsul gandirilor. Cand imi apar in gand de exemplu fetisoarele dulci ale celor mai dragi persoane din viata mea( si uite acum cand scriu asta gandindu-ma la tine eu zambesc... :) ) cum sa nu fac asta? cum sa nu rad sau sa zambsc? ;))
    Deci.. sa zic ceva mai formal ..cu rol de definitie... Zambetul este pentru unii partea de vorbire fara cuvinte, prin care se etaleaza gradul de fericire care iese din suflet, iar pentru altii este partea din viata fara e care nu poti trai. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Andradish pentru definitie si pentru c esti un om ce are un suflet minunat:*:*>:D <

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper ca ti a placuut :*
    Si chiar mai astept joculete interactive e aici :)) \:D/

    RăspundețiȘtergere
  16. Sper ca lui x00 o sa ii mai vina curand vreo idee:)) pentru ca eu nu ma prea priep la inventat concursuri:P :*.

    RăspundețiȘtergere