luni

Te vreau... sau nu te vreau?

Stii... nu te mai vreau... nici macar nu stiu daca te-am vrut vreodata. Reprezentai doar acel fir de ata de care ma puteam prinde ca sa nu cad.... si totusi te vreau. Stiu.. nu ma intelegi, nu ma intelegi nici TU cel care stai si iti pierzi timpul citindu-mi cuvintele... nici TU cel caruia ii sunt adreste aceste cuvinte... ma simt vinovata ca te vreau, ma simt vinovata pentru ca din cauza TA ranesc si alte suflete.. nu doar pe al meu, ma simt vinovata pentru simplul fapt ca ma fascinezi cu inteligenta..umorul si zambetul tau perfect. Nu te merit... asa cum nici tu nu ma meriti... imi place sa vorbesc ore in sir cu tine.. asa cum si tie iti place sa palavragesti lucruri importante sau nu cu mine... imi place sa par puternica (nu ca nu as fi) in fata ta... asa cum si tie iti place sa faci acelasi lucru... iti place sa te dai extrem de inteligent [ nu ca nu ai fi:)) ] in fata mea.... asa cum si mie imi place. Semanam mult si tousi suntem foarte diferiti, ne atragem si ne respingem reciproc...si de asta .. nu stiu daca te vreau sau nu:)).

2 comentarii:

  1. Daca el nu te vrea... noi te vrem! Tu ne vrei pe noi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e vorba ca "el" nu ma vrea... ma vrea dar nici el nu stie cum:))... asa cum nici eu nu stiu:D. Raspunsul la intrebarea pe care mi-ai adresat-o e: cu siguranta imi face mare placere ca destul de multa lume imi citeste postarile:).

    RăspundețiȘtergere