joi

Nu stiu ... ce titlu sa pun:))

Ma gandesc la ce sa scriu de doua zile... si nu imi vine vreo idee... in mod obisnuit probabil as scrie niste cuvinte siropoase despre dragoste si bla bla.. dar atunci imi voi pierde un cititor foarte important al blogului... si nu imi asum acest risc:)). Asa ca am sa scriu despre o lume imaginara in care as vrea sa traiesc macar o zi... o lume in care nu ar fi falsitate.. o lume in care fiecare sa spuna ceea ce gandeste.. desi nu stiu cat de bine ar fi asta.... o lume in care sa nu existe pitipoance... am o mare problema mai ales cu stilul lor vestimentar...whatever...o lume in care toti oamenii sa fie tratati egal... o lume cu sosele bune si cu flori in parc, o lume cu mai multe paduri... o scoala in care sa existe sali de studiu... o lume in care sa nu mai fie atata coruptie... o lume in care fiecare sa judecam corect... o lume fara mita si fara oameni incompetenti, o lume in care sa nu fie deajuns un chip dragut ca sa ajungi "mare vedeta".... o lume in care sa putem munci... sa avem locuri de munca... o lume in care fiecare sa aibe un loc sub soare... o lume fara droguri, alcool in exces, prostitutie, fara trafic de droguri si carne vie, fara violenta, inconstienta si rautate... un loc in care oamenii sa se ajute si respecte, o lume in care fiecare sa se tina de cuvant... o lume in care fiecare sa aibe o sansa la un trai mai bun.... dar astea sunt doar niste vorbe in vant... vorbe cu care si altii au umplut pagini... de dragul de a le umple.... vise ce nu vor deveni realitate. Aveti incredere in voi si in puterea voastra de munca... si nu va ganditi ... "oare cati bani am sa fac daca ma fac medic?" sau mai stiu eu ce meserie din care se castiga bine. Faceti ceea ce va place, munciti cu pasiune si placere si perfectionati-va in fiecare zi cate putin... urmati ceea credeti ca e mai bine pentru voi cu orice pret. Luptati pentru fericirea voastra... asa cum si eu la randul meu lupt pentru a mea:).

4 comentarii:

  1. Sunt total de acord cu faptul ca noi suntem raspunzatori de viitorul nostru si de ceea ce ne dorim sa facem. Imi place foarte mult cum scrii si, desi nu te cunosc personal am reusit sa ma regasesc in cuvintele tale. Felicitari si te mai astept cu noi postari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello:). Iti multumesc pentru ca imi urmaresti blogul asa de constiicios si pentru cuvinte. Am sa mai scriu... imediat ce o sa-mi vina o idee:).

    RăspundețiȘtergere
  3. de aia este frumoasa copilaria... ca sa fim destul de imaturi sa nu vedem falsitatea, prostia, minciunile si toate rahaturile... si sa speram k avem parinti care ne protejeaza de traficul de oameni si toate cele... dar din pacate avem 15-16 ani?... trebuie sa traim cu astea, sa ne ferim de ele... fara droguri? mai putin de 25% din oameni ar mai fi fericiti... fara alcool in exces? cine o sa mai bea celebra vodca "Polar"?... fara prostitutie? nu ar mai vrea nimeni sa fie sofer de tir... fara violenta? e in natura umana... nu ar mai exista gardienii penitenciarului... deci ar fi oameni fara locuri de munca ceea ce nici tu nu-ti doresti... iar despre meserie kiar sa nu ne gandim la bani... si asa primul control o sa fie gratuit... ai fost prima kre a avut curajul sa se anunte ca vrea sa vina :D... Si iti multumesc ca din nou nu ai scris despre iubire :">... Ma regasesc in toate postarile tale (se stie) si le voi citi si reciti cu placere cat va mai exista acest blog ><... Multumesc Lorena!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum am mai spus... cuvintele tale m-au emotionat si ma impusoneaza sa mai scriu. Si eu iti multumesc pentru ca iti pierzi atata timp (in care ai putea invata la biologie de exeplu) cu mine,

    RăspundețiȘtergere