duminică

Te iubesc

Pentru prima data... vreau sa iti spun cat de mult te iubesc. Te iubesc pentru ca ma intelegi, te iubesc pentru ca ma asculti, te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt cea mai minunata, apreciata, speciala si deosebita fata din lume, te iubesc pentru felul in care ma privesti atunci cand te supar, te iubesc pentru sufletul tau de copil matur, te iubesc pentru felul in care imi spui noapte buna, te iubesc pentru ca stii sa imi furi un zambet fara sa depui niciun efort, te iubesc pentru ca imi asculti toate prostiile pe care mintea mea le scorneste, te iubesc pentru ca esti mai nebun decat mine, te iubesc pentru ca imi place cum ma alinti. In concluzie... te iubesc pentru ca... ma iubesti...:))

2 comentarii:

  1. TE felicit pentru ca poti purta atata iubire in tine pentru acest baiat. Suna minunat... Bravo scumpa Lorena pentru ultimele 2 postari :) Apreciez k te ai gandit sa nu ma mai faci sa astept inca un post atat de mult :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey:). Multumesc pentru cuvinte si te mai astep pe blogul meu:*.

    RăspundețiȘtergere