joi

Am revenit:))

Stiu ca am scris acum cateva momente ca imi iau concediu din viata de blogger... dar tocmai mi-a venit o idee:))... astazi dimineata.. savuram in fata casei o cana cu lapte... privind cum soarele isi face aparitia in rosiaticul infinit patrunzand in cer... acoperind stelele si luminandu-ma ....iar un stol de porumbei faceau cercuri prin fata casei mele... am ramas nemiscata urmarind fiecare bataie a aripilor lor... fiecare miscare cu care taiau cerul... fiecare vuiet nascut din aripile lor.... vedeam cum coboara si se ridica intr-o sincronizare perfecta... urmaream cum desenau pe bolta infinitului linii abstracte incercand sa imi transmita un mesaj indescifrabil... ascultam fiecare geamat al vantului care se strecura printre penele lor sticlii... observam iubirea ce si-o poarta... respectul si legatura ce ii unea...nu pot explica ceea ce am vazut... am vazut bunatate, adevar, intelegere.. dragoste... nu stiu daca toate astea fac parte din instinct... dar am realizat ca de multe ori animalele au mai mult suflet decat unii oameni... am realizat ca intre animale exista ajutor... rabdare, constiinta chiar... naturalete si divinitate... iar intre oameni nu.. am realizat ca exista multa LUME....multa lume si OAMENI ... foarte putini.

6 comentarii:

  1. pentru ca tot am vazut acu ceva seri un filmulet dragut iti sugerezi sa il vizionezi: "Instinct" se numeste - poate ti se va parea interesant... am scris mai multe despre el pe blogul meu personal! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna ai fost o visatoare si un om special si vreau sa-ti multumesc pentru ca doar printr-o privire sau printr-un cuvant reusesti sa ma faci sa uit de lumea prosta in care traim. Multumesc draga mea Lorena pt ca imi insufletesti viata prin felul tau de a fi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca te ai razgandit si nu ti ai luat "concediu" desi cred ca ai mare nevoie de el. Felicitari pentru postari si pentru sufletul minunat pe care il ai. Imi e tare dor de tine si de abia astept sa ne vedem la Piatra>:D <:*.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur k te-ai int din nou dupa o absenta de cateva minute;)). Felicitari pentru postare si speram sa nu iti iei concediu:D.

    RăspundețiȘtergere