joi

Nu dau niciun titlu:)

Astazi am avut o zi plina.... ceea ce conteaza este ca DA vreau sa fac muzica. Am cantat astazi in fata unui public care savura, se bucura si admira muzica.... plangea si radea... aplauda si simtea ceea ce, eu cel putin, vroiam sa transmit. Am inteles astazi ca nu toti oamenii sunt la fel... am inteles ca asta imi doresc sa fac o viata ... sa cant.. sa vad oameni plangand de emotie.. pentru ca prin muzica i-am atins sufletul... sa vad oameni aplaudand si strigand in cor " Bis"... sa vad oameni carora le pasa. Mda... sunt fericita si foarte extenuata pentru ca a inceput scoala si toata lumea trage de mine... dar promit ca voi reveni cu o postare imediat ce o sa-mi vina vreo idee..si am sa am timp... pana atunci imi iau o pauza de cateva zile... concediu daca pot sa spun asa din viata de blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu