duminică

Happy :)))

Astazi am realizat ca sunt un om fericit.. sunt un om cu personalitate si cu mult chef de viata... sunt acea pata de culoare dntr-un desen alb-negru... sunt acel zambet fara interes si sincer... sunt un om fericit pentru ca sunt iubita.. apreciata si respectata... in fine mai mult sau mai putin dar sunt un om fericit. Stiu ca de obicei scriu ca si cum as fi un " om frustat" care nu se poate impaca cu lumea proasta din ziua de azi... sau care nu poate sa conceapa si sa accepte viata in adevaratul sens al cuvantului... dar nu e asa. Sunt un om plin de idei..bucurie... personalitate si gandire pozitiva..un om plin de copilarie si libertate... sunt fericita si cu multa energie.. si incerc prin starea mea buna de spirit sa va fur macar un zambet :). Trebuie sa recunosc ca vroiam sa imi sterg blogul.. si nu stiu de ce.. dar am o vaga senzatie ca m-am rezgandit... dar nu sunt foarte sigura... oricum ar fi... astazi sunt happy:)):))).

Un comentariu:

  1. Mereu reusesti sa furi cate un zambet de la oameni fara sa faci nimic:)). sa nu iti stergi blogul!!! daca nu vei continua sa scrii:( macar lasa-ne sa iti recitim postarile.

    RăspundețiȘtergere