sâmbătă

Un pic mai bine...

Da.. in seara asta pot spune ca ma simt mai bine...  poate pentru ca iesit un pic din rutina zilnica.. si am vazut ca daca vrei sa fii fericit.. poti fi si intr-o lume nefericita... daca vrei sa mergi mai departe nu conteaza cat de inalti sunt muntii.. daca vrei sa iubesti sincer, adevarat si cu toata fiinta ta.. poti iubi... daca vrei sa ierti.. vei ierta indiferent cate rani ai in suflet.. daca vrei un viitor.. il poti avea chiar daca traiesti in Romania sau in oricare alta tara.. stii.. eu acum imi doresc sa zambesc.. si chiar in acest moment am un zambet sincer pe buze.. vreau sa merg mai departe cu muzica.. chiar daca stiu ca e un vis..pe care nici luna nu il poate zari... vreau sa iubesc sincer, adevarat si cu toata fiinta mea..chiar daca poate voi suferi... nu imi pasa...vreau sa iert.. poate am sa iert ca sa pot uita mai usor.. lucruri ce ma dor.. am sa iert pentru simplul fapt ca in sufletul meu nu a existat si nici nu va exista ranchiuna, ura... si vreau sa am un viitor.. si stiu ca il voi avea.. aici sau departe de casa... am sa fac ce imi place cel mai mult pe lumea asta.. sa cant.. despre durere si veselie... oameni si timp... despre dragoste si lacrimi...

2 comentarii:

  1. Lorena se simte mai bine si ma bucur foarte tare pt asta. Iti doresc sa poti atinge acel "vis" al tau intr-o buna zi, sper sa iesi din starea asta curand si sa fii din nou cea care rade si cea care creaza buna dispozitie in jurul ei si cea care niciodata nu stie sa spuna nu, cea care intotdeauna este cu capul in nori, cea pt care nimic nu este imposibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zambetul tau starneste zambete :) Merci Lorelei >:D<

    RăspundețiȘtergere