sâmbătă

Pentru tine

Stii... vreau sa iti multumesc pentru ca, desi te cunosc reletiv de putin timp, ai reusit sa te strecori fara ca eu sa-mi dau seama intr-o camaruta a sufletului meu pe care " Prietenie", ti-ai gasit acolo un loc, te-ai asezat si imi faci sufletul din acel moment fericit. Iti multumesc pentru ca ma asculti si nu te plictisesti de vorbaria mea multa, iti multumesc pentru ca imi temperezi nebunia, iti multumesc pentru ca m-ai introdus in lumea, viata si sufletul tau, iti multumesc pentru ca imi dai acel sentiment de speranta... pentru ca imi dai curajul sa lupt pentru mine... multumesc pentru ca imi zambesti, prin zambet dandu-mi un imblod de a merge inainte. Multumesc pentru ca iti pierzi asa mult timp cu mine... multumesc pentru ca ai un suflet extraordinar pe care m-ai lasat sa il descopar... multumesc pentru fiecare zambet, pentru fiecare incurajare... si pentru simplul fapt ca existi. Iti multumesc, draga mea prietena, pentru orele in sir vorbite, pentru rasete, pentru prietenie si nu in ultimul rand pentru tot ceea ce insemni TU, un om adevarat, un om sincer pe care te poti baza oricand, un om cu o gandire si energie... ce rar intalnesti.

P.S. Andradish, asa cum imi place mie sa iti spun, iti multumesc pentru tot si DA, aeste cuvinte in sunt dedicate, din suflet pentru suflet.

2 comentarii:

  1. of of of of of :"> :"> :"> :"> .. deci nuici nu ai idee ... te urasc ca imi faci asta :))

    Ma simt mandra ca ai scris "pentru mine"... deci mi ai inseninat ziua... doua zile la rand cu doua minuni... deci deja ma simt in al noualea cer ;)) ( cine stie cunoaste :*).. deci nu mai am ce zice ...

    Multumesc Lorena( cum imi place mie sa iti zic :)) ) :):):):):):)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu Andradish ca ma urasti:))... si sa stii ca sentimentul e reciproc >:D <. Multumesc eu pentru tot:* si vreau sa stii ca tot ceea ce am scris a fost din suflet.

    RăspundețiȘtergere