vineri

Fericire..

Vreau sa scriu ceva.. si sincera sa fiu nu stiu ce.. asa ca am sa-mi las degetele sufletului sa scrie .. cuvinte.. ce nu vor trece prin mintea mea.... vreau sa scriu despre fericire.. niciodata nu mi-am intrebat sufletul " ce este fericirea?"...cred ca fericirea este de mai multe feluri... te poti  bucura de un zambet primit.. pe strada de la o persoana pe care nu o cunosti... te poti bucura de o bomboana... sau de o raza de soare... fericirea poate dura o secunda.. sau o viata.. sau o clipa... niciodata nu stii cand te va parasi acel sentiment minunat de bine.. liniste si bunastare a fericirii... fericirea traieste acolo undeva.. in sufletul fiecaruia.. doar ca NOI suntem raspunzatori sa o gasim si sa traim prin ea si pentru ea. Fericirea... fericire e in raze de soare... fericire e in zambete de copii inocenti... fericire e in petalele florilor... fericire e in vant.. in frunze... in moarte... fericirea este si in inima ta.. si in a ta.. si in a ta... fericirea o poti atinge cu sufletul.. fericirea e singurul sentiment pe care toata lumea il are in piele... respiratie si suflet... fericire e in lumina.. in intuneric... fericire e in vise .. sperante si trairi.. Fericirea.. e singurul sentiment care nu raneste... singurul sentiment ce iti bucura sufletul fara sa ceara nimic in schimb...

Cautati fericirea in inima voastra/... iar daca o veti gasi nu o lasati sa plece...asa cum si eu la randul meu.. am cautat-o... am gasit-o si de atunci imi las sufletul mangaiat de "fericire"...

2 comentarii:

  1. Fericirea este atunci cand te vad pe tine... fericire e in discutiile noastre... fericire este in momentul cand iti citesc postarile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cat ma bucur sa vad ca esti fericita si ca scrii despre asta...
    Draga mea bonbonica, Fericirea poate fi oricine. Si tu esti o dulce fericire care poate fi oferita prin simpla indindere de mana sau printr un simplu zambet. Fericirea o poti atinge nu doar cu sufletul, ci si cu mana. Poti atunge chipul persoanei care iti iese in cale si care iti este infiripata in inima, si poti spune ca ai atins fericirea...fericirea se gaseste in oricine si o poti ascunde , descoperi, simti in orice. deci.. don't worry, be happy :)

    RăspundețiȘtergere