luni

Sunt nervoasa..:))

Astazi... am avut o zi foarte naspa... obositoare si din care nu am invatat nimic in afara faptului ca exista prea multa nesimtire, prostie si mitocanie. Am fost si eu, vezi Doamne, la un specatcol " Lostrita" in are au jucat niste actori amatori (ca sa nu zic de doi bani...) din Galati... iar eu sincera sa fiu nu prea am inteles mare lucru din piesa respectiva... ceea ce m-a uimit oarecum a fost ca publicul format din elevi de la mai multe licee... au inceput sa injure actorul principal... iar acesta la randului lui le raspundea elevilor.. :)) amuzant si foarte frustant pentru mine... avioanele nu incetau sa zboare prin lumina reflectoarelor... ca niste barcute pe malul unui ape ...:) ce dragut. Toata lumea vorbea... iar la un moment dat actorul a inceput sa se dea la o eleva de la liceu cu mine... nu stiu sincera sa fiu daca asa era piesa... sau nu.... elevii continuau sa manance, vorbeasca, rada... pana cand unul dintre colegii nostri de la alt liceu....si-a exprimat dezacordul folosind replica " Incetati odata si faceti liniste" sau ceva asemanator...dupa care tovarasii acestui exemplar au inceput si mai tare...mda... distractie.... spectacolul asta m-a facut sa inteleg ca asta este meseria pe care eu vreau sa mi-o aleg... sa cant toata viata in fata unor oameni dezinteresati, prosti si inculti...NU, nu asta imi doresc.... poate ca voi alege altceva... am destul timp pentru asta...

P.S. Stiu ca nu am scris metaforic si bla bla cum scriu de obicei... dar asta am simtit sa scriu acum si imi pare rau daca nu v-a placut... promit ca data viitoare voi fi mai draguta in ale scrisului...:D

4 comentarii:

  1. Stiu cum eh dar din pakte nu ne putem alege publicul. Arta inseamna sa iti asumi acesta responsabilitate, de a atrage publicul iar dak nu reusesti nu esti artist.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, imi place mai mult stilul spontan;) Cat despre piesa, scuze dar chiar suna amuzant. Inteleg si punctul tau de vedere, dar indignarea ar fi fost fireasca atat timp cat grosolaniile veneau doar din partea publicului catre artistii ce isi desfasurau cu seriozitate meseria si nu si viceversa. Tot nu cred ca o asemenea experienta trebuie sa fie de ajuns pentru a te determina sa hotarasti ceva atat de important. Cum ai spus mai este timp. Gandeste-te bine si...calmeaza-te;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey, multumesc Rq pentru incurajari:P si da am sa ma mai gandesc si sper sa iau decizia cea mai buna... cat despre nervi... mi-au trecut:)). A fost doar o stare de moment. Te mai astept pe la mine si cu alte comentarii:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Don't mention it;) Placerea mea si fii sigura ca atat timp cat nu o sa arunci avioane, mancare sau alte proiectile pe scena o sa se repete;))

    RăspundețiȘtergere