miercuri

Spune-mi..

Spune-mi unde e fericirea..spune-mi de ce nu este noapte mereu... de ce nu ploua tot timpul...de ce cred in nemurire... spune-mi cand a fost ultima data cand te-ai gandit la mine... spune-mi cat de aproape sau cat de departe esti... spune-mi despre tacerile dintre ganduri... spune-mi cat de adanc poti sa cuprinzi cu privirea.. sufletul meu... spune-mi cum iti iei ramas bun... spune-mi cum imi spui "iarta-ma.."... spune-mi de ce tremuri ... spune-mi ce ai descoperit in ochii mei... spune-mi de ce insisti sa intri in sufletul meu fara sa imi ceri voie... spune-mi de ce trebuie sa te cred... spune-mi de ce nu pot sa iti spun " NU ".. spune-mi cum sa te fac fericit.. spune-mi cum sa te iubesc..respect..admir..spune-mi cum sa te tin de mana.. cum sa iti zambesc.. cum sa iti vorbesc... spune-mi.. spune-mi doar... te iubesc.. si voi cunoaste nemurirea.. si tacerea .. voi cunoaste si ziua si soarele.. doar spune-mi.. te iubesc...

P.s. Cuvintele insiruite au fost prea triste.. melancolice pentru starea mea de spirit de acum... dar sufletul asta mi-a dictat si promit ca data viitoare voi scrie despre ceva mai vesel.. sau cel putin voi incerca..:). Have a nice day:).

Un comentariu:

  1. Fericirea e in sufletul tau... Noapte nu este mereu pentru ca sa poata dormi ziua cei care lucreaza noaptea... Nu ploua intotdeauna pentru k altfel n-ar mai exista nespalati... Crezi in nemurire pentru k ink iti este, ca si majoritatii de 15 ani, de moarte... cand m-am gandit sa verific daca ai mai postat ceva, adica acum 1 minut:)... Departe dar aproapiat de tine... Daca tac, cum sa ti spun?... nu stiu sa rasp la intrebarea cu privirea:D... nici la cea cu ramas bun... Te rog frumos sa ma ierti mami/tati altadata promit ca nu mai fac?... pentru k ma solidarizez cu persoanele cu Parkinson... cred ca substanta :)... ca asa-mi place mie:D... de ce nu m-ai crede?... pentru ca intotdeauna trebuie sa iasa ca mine... discutam altadata... tine-ma strans de mana... Zambeste adevarat daca poti :).. Vorbeste bine ca si pana acum...... yep yep yep.... acum vine... Te iubesc!.... o seara buna!

    RăspundețiȘtergere