vineri

Luna..pentru cateva clipe..

As vrea sa fiu si eu luna pentru o zi... sa pot renaste de fiecare daca atunci cand soarele moare... sa pot triumfa peste cer, pamant.... univers. As vrea sa fiu inconjurata de stele... si totusi singura... as vrea sa fiu luminata si totusi sa nu ma disting in intuneric.... as vrea sa privesc si sa nu fiu privita... intotdeauna mi-am dorit sa fiu pentru o zi luna pentru ca... este regina noptii.. noaptea... visele fiecaruia stralucesc pe bolta infinitului.. langa luna... noaptea fiecare vis e o realitate.. noaptea inseamna intuneric.. iar intunericul inseamna intelepciune... as vrea ca pentru o zi... sa  ocrotesc visele ce stralucesc in intelepciune.. sa observ oamenii.. cu defecte si calitati... cu nevoi si dorinte..cu temeri si sentimente... sa fiu eu luna pentru o zi.. sa fiu singura.. si totusi incalzita si luminata de soare... sa fiu mica.. si totusi uriasa.. sa pot calatori printre vise.. si totusi EU sa nu am niciun vis.. sa fiu mangaiata si inconjurata de intelepciune.. si eu totusi sa nu o pot percepe...sa traiesc in intuneric.. dar totusi sa ma scald in lumina...iar craterele din sufletul meu.. sa nu ma faca sa sufar...as vrea sa fiu luna pentru o zi.. sa pot mangaia privirile a sute de suflete ce ma privesc.. sa pot indeplini vise si sa traiesc printre ele.. sa fiu iubita si mangaiata de soare.. sa renasc de fiecare data cand soarele este ucis... sa ma scald in sangele dulce-amarui al lui.. sa fiu singura si impacata cu lumea... sa nu cunosc nici teama.. nici panica.. nici iubirea... sa traiesc intr-o lume doar a mea in care nimeni, niciodata sa nu intre.. un loc in care sufletul meu sa poata... fi liber...

Un comentariu:

  1. Nu am mai int d cv timp p blogu' tau si imi cer scz pt asta. Am citit ultimele postari si am vazut ca esti destul de trista. Viata e frumoasa Lorena si tu stii asta doar ca trebuie sa descoperi fericirea in sufletului tau si sunt convins ca o vei gasi.

    RăspundețiȘtergere