marți

Stii ce as vrea?

Si stii ce as vrea?...as vrea sa pot sa descopar lumea fara sa sufar.. sa nu imi fie teama de moarte... sa pot auzi ceea ce spune Dumnezeu.. dincolo de nori... vreau sa pot alerga, iar vantul sa imi sufle in ceafa... as vrea sa te gasesc.. sa te gasesc pe TINE... sa gasesc un "tine" care sa creada, sa simta si sa spere... un tine pe care il "non-vreau".. cum mi-a spus cineva la un moment dat... un "tine" pe care nici macar nu stiu daca mi-l doresc... vreau sa nu mai fiu confuza.. si sa stiu exact ce inseamna alb si ce inseamna negru.. fara sa le amestec in suflet....as mai vrea un viitor... as vrea sa stiu ce se va intampla maine... as vrea sa stiu unde se opreste lumina...durerea...visele...as vrea sa pot deshide o poarta pe care sa scrie " Spre Rai..."... as vrea sa imi ating sufletul si sa ii soptesc cat de mult mi-am dorit clipa asta... as vrea sa vad lucrurile importante fara sa ma impiedic de detalii.. as vrea sa stiu ca am sa fiu iubita, ajutata..respectata... as vrea sa fiu mereu cum sunt acum... inconstienta..vorbareata...libertina si vesela... si as mai vrea un singur lucru.... as vrea sa fiu mereu un adolescent cu multe idei..vise si sperante toate impletite intr-o zi de toamna tarzie...

3 comentarii:

  1. I wish you have a pair of wings... And use'em in all your dreams... Always danger's in the air... But u must not be scared... Iarta-mi indrazneala non-voita :)... Imi plac cuvintele tale foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca aceste dorinte ale tale le are fiecare adolescent...:) dar odata cu trecerea timpului, acel adolescent ar vrea sa stie doar un singur lucru: ''Ce este viata?''... O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc Ioana pt cuvinte si sper ca intr-o buna zi voi sti sa raspund la intrebarea "ce este viata?".

    RăspundețiȘtergere